miss. salvatore Yazıyor!

miss. salvatore Yazıyor!
Eşh :P

24 Ağustos 2010 Salı

miss.salvatore Meteor Shower'ı izlerse



Eveet efenim, blogumun ilk başlığı sizlere ve bana hayırlı olsun :)

Böylesine önemli(!) bir başlığı, kesinlikle hakkettiğini düşündüğüm bir dizi Meteor Shower. Henüz üçüncü bölümüne gelmiş olsamda ışığı gördüm ben o dizide :P Gerçi BOF'u geçemeyeceğini düşünmekteyim, o benim ilk gözağrım :D Yine de dediğim gibi umut vaadediyor.

Karakterlerle başlasam iyi olacak sanırım.BOF'la karşılaştırarak gitmek istiyorum.

Geum Jandi'mizi bilmeyen yoktur zaten. Bilmeyen bu bloga uğramaz zaten. :)


   Jandimiz iyi oynuyordu bence,rolünün hakkını verdiğini düşünmekteyim. Ama Korelilerin bi sürü güzel bayanı içinde bulunduram bir millet olduğunu düşünürsek Jandimiz yerine daha taş bir hatun oynasaydı dizi daha çok reyting alırdı kanımca.
    F4'ümüzün dikkatini hem karakteriyle hem de güzelliğiyle çekseydi, daha yerinde bir tercih olurdu. Bu bakımdan Japonların Hana Yori Dango'sunu takdir ediyorum :) Ama Japon versiyonu sevenler affediniz, oradaki F4 ile Bof'umuzun F4'ünü bu konuda kıyaslayamam bile bu da bir gerçek :)

 Neyse Hana Yori Dango'yla BOF'u kıyaslamak değildi bu yazının amacı.Bu işte yeni olduğum belli oluyor değil mi ? :)





Bu da Çin versiyonumuzun Jandisi.Tabii adı Jandi değil. :)



Kabul etmeliyim, bayan karakter seçme konusunda Korelilerden daha başarılı olmuşlar. Kore versiyonda fakir olduğu sürekli vurgulanan karakterin, Çin versiyonunda o kadar kötü durumda olmadığını görüyoruz. En azından 3.bölüme kadar. Bir başka bakış açısı, okulun yatakhanesinde kaldığı için de olabilir bu tabii ki. Yani şimdilik göz önünde olan bir konu değil.
İyi oynuyor bence. Doğal, sevimli. Klasiktir zaten, sivri dilli, aklına geleni söyleyen, haksızlığa gelemeyen baş rol oyuncumuz.








Bu Gu Jun Pyo'muz. Kore versiyon F4'ümüzün lideri, Lee Min Hoo vs. vs.




Her bakımdan Çin versiyonundan iyi olduğunu düşündüğüm karakter.
Daha yakışıklı, daha iyi oynuyor falan filan işte..
Lee Min Hoo 'nun sadece BOF'taki havasıyla iyi oyuncuymuş gibi gözüktüğünü düşünenlere gıcığım zaten.İyi oyuncu olduğunu Personal Taste gibi bir çok yerde kanıtladı.
Neyse,bu konuya girersem çıkamam. Bu Ani Tepkimden Çıkaracağınız Sonuç :Lee Min Hoo iyi oyuncudur. :)
Lütfen 'he' deyiniz ve geçiniz efenim. :)








Ve Bu da Çin Versiyon Gu Jun Pyo'muz:
Yiğidi öldür, hakkını yeme. Her ne kadar kaşları beni uyuz edecek kadar kalın olsada,Lee Min Hoo'nun gölgesinde kalacağını düşünsem de bu arkadaşımız da rolünün hakkını veriyor. Dizideki karizması bakımından Gu Jun Pyo'dan kalır yanı yok. Ayrıca ek olarak, çok iyi araba yarışçısı, çok iyi basket oynuyor. İlk bölümdeki maç sahnesi biraz One Tree Hill'i hatırlatsa da bence çok iyi olmuş.Sınıfta, okulda gereksiz yere İngilizce konuşması, okuldan atılma için öğretmenlere kafa tutması şımarıklığını gayet de iyi yansıtıyor. Anlayacağınız benden geçti :)


Bu Kore versiyon Yoon Ji Hoo:

Ve yine Çin verisyonundan daha iyi bir karakter daha. Korelilerin F4'ü ayrı zaten. :)
Ama bunu önyargıyla ya da başka bir şeyle söylemiyorum. Gerçekten böyle düşünüyorum. F4'ün oyunculuğu bakımdan Japonlar'ın da çok başarılı olduğunu söylemeliyim ama, dizideki tüm kızların hayran olduğu bir f4'ten bahsediyorsak Koreliler açık ara farkla önde.Bence. :)





Bu da Çin Versiyonu :)





Kore versiyondaki gibi arkadaşalrı kadar zengin değil dizide. Ama müzik konusundaki yeteneği devam ediyor. Onu ondan alamzlar zaten :) Benden geçmedi açıkçası..












Kore F4'ümüzün kazanovası ,So Yi Jung,Kim Bum vs. vs.







Kim Bum deyince bir durmak lazım zaten. :) BOF'ta çok iyiydi. Dream'i tam izlemedim açıkçası ama onda da iyi olduğunu duydum.
Ga Eul'la çok yakıştırmıştım onları. Bence Kim Bum da çok başarılıydı. Eee şeyy, kabul ediyorum :) Şu anda ön yargılı konuşuyorum :D











Ve Bu da Çin versiyon Yi Jung:

Ki bence, BOF kadar iyi diyebildiğim tek F4 üyesi :)Gerçi Çinlilerin F4'ü daha değişik, dizinin başında F4'ün lideri BOF'taki gibi Gu Jun Pyo değil, bu arkadaşımız. Ve Kore versiyonda F4 üyeleri birbirlerini anaokulundan beri tanıyorlardı oysa burada JangHan gruba yeni dahil oluyor.Yani üniversitede tanışıyorlar.



BOF'tan WooBin:





BOF'ta arka planda kaldığını düşündüğüm, daha çok rol verilmesi gerektiğine inandığım karakter. Çübkü bütün F4 üyelerinin aşk hayatı hakkında bölümler vardı; Woo Bin hariç. :) Ne çok kızdığı bir sahne vardı ne de tamamen onu anlatan bi sahne.Şaşırdınız dimi, BOF'u da eleştirebiliyorum, evet. :)










Ve Bu da Çin versiyon WooBin'imiz:





Çin versiyonunda süper bilgisayar kullandığı, internetle arası çok iyi olan, bu yönüyle başroldeki kızımızın ve benim takdirimizi kazanan karakter:)
 Çok göz önünde olmadığından,çok da yorum yapamıyorum açıkçası.  :)









Genel Olarak iki F4'e bakacak olursak;






Arkadaşlık ve dış görünüm bakımından Korelilerin daha iyi olduğunu düşünsem de Çin versiyonunda umut vaad ettiği ortada.Zaten ikinci sezonununda çekildiğini düşünürsek dizinin güzel olduğu belli oluyor.

Genel Notlar:

Antalya'nın sıcağında, öğlen saatleri yapacak bir işi olmayan bu kardeşinizin gününü sıkılmadan geçirmesini sağlayan üç bölümden sonra Meteor Shower'ı izlmeniz şiddetle tavsiye edilir.Yalnız bunu yapmaya başladığınızda 6.bölümden sonra Türkçe altyazının olmadığını fark edip lütfen bana kürfetmeyin:) Bir Hayırsever çıksa,diğerlerini de çevirse de ben de İngilizce izlemekten kurtulsam:) Valla minnettar olurum, içimizde böyle iyi niyetli,iyi dil bilen insanlar var mı acaba???

 Neyse, laf salatası yapmayı kes miss.salvatore :) Konuya devam..
Çinlilerin versiyonunda değişik olan diğer bir şeyse, dizinin lisede değil üniversitede geçmesi. Ama karakterlerin hala liseler gibi davrandığını düşünürsek, pek gerçekçi değil bence.
Bir de F4'ümüz burada okula hiç de istekli gelmiyor.Ailelerinin zoruyla, işletme falan okuyorlar ki, işleri devralsınlar diye. Okuldan atılmaya çalışıyorlar.Bu yüzden okulun hiçbir kuralına uymuyorlar.Zaten F4'te fixtir.Kimse okula formayla gelmez. :)Aynı olaya devam..

İndirme linkleri kendi uploadım değil. Emeğe saygı diyerekten,onlara sormadığım için izinsiz link vermiyorum.
Ancak isteyen arkadaşlara elimdeki bölümleri yollayabilirim...

Ve son not: Eğer buraya kadar okumayı başarabildiysen helal olsun kardeşim :P miss.salvatore, seni en ama en içten dilekleriyle tebrik eder...

Diziden fotoğaflar koyarak ilk yazımı bitiriyorum, hepimize hayırlı ola.. :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Gönder